elinelvira

Alla inlägg den 10 maj 2013

Av Elin - 10 maj 2013 19:57


Älskade fredag, du är så välkommen! Jag är helt galet livspepp idag! Somnade först runt 4:a snåret höhöh. Sömn, vad är det? Tydligen skulle det regna hela kvällen, men who cares? I Baylake är det somvanligt aldrig regn. Då menar jag att 80 % av alla regndiagnoser stämmer inte, så är det i livet i orten bräääz. Hahah. Idag har jag börjat på psykologin och vet vad jag ska skriva så resten av frågorna så blir nog klar imorgon. FINALLY. Kommer nog sänka mig i psykologi, men äsch ett B är faktiskt sjukt bra! Har fikat med mammas goda kladdkaka (bästa ever idag typ) och suttit i solen ett tag på eftermiddagen. MYS. Ikväll ska jag på 20 års kalas med lite fint folk. Herregud 20 år? Det låter fett mycket, men jag är 20 om 2 år.... för två år sen var jag 15. VAD FAN HÄNDER?? Jag kan inte vara 20. Det GÅÅÅÅÅR inte. Då är man vuxen och jag är inte vuxen om 2 år. PUNKT. Men ska packa ned denna nyfunna ångest och äta en god middag sen lite fix av mitt utseende. Sedan beger jag mig Soppi och Nea till Fabians partaj. Dock blir det en tidig kväll, halv 12 hämtar pappa mig. Tråk men aja får ha kul så länge det varar! Cheers.



Klassresan i 9:an, 15 barre, minns det som igår....



Kraam













Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards