elinelvira

Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Elin - 11 maj 2013 17:59


Klockan 9 väckte mamma mig i morse. Fyra. Timmas. Sömn. Det var bara att bita ihop och upp och äta frukost. BLÄ var typ min första tanke. Heheh morgonen var lite speciell kan man ju säga, vääääldigt retig var jag hahah. Igår hade vi mycket kul, inte så mycket drag men det var trevliga människor där och det är ju alltid nått. Var hemma relativt tidigt, vid 2 men sov inte förens många timmar senare. Hade lite pojkar som skrev till mig halva natten, hahah oj vad man kan misstolka det där! Har försökt plugga idag men utan särskilt stor framgång, fan. Jag som skulle göra det sista arbetet i skolan asbra. Ajaaaaaaa. Ska snart bege mig till Rösjön med Tilda och Simon som sällskap. Vi ska väll sitta på bryggan och mysa i kvällsskolen. Hoppas jag inte fryser ihjäl bara!







 Hahahah det har inget med inlägget att göra men jag måååååste. Ross sa det för bra!



 Kraam




Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards