elinelvira

Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Elin - 12 maj 2013 22:34



Imorgon är det tydligen måndag igen... vad är ett bra ord för att beskriva mina kännslor kring det? Finns det nått passande? Nope. Det finns inget men mitt egna påhittade ord beskriver det rätt på pricken; awyqwjöpofjröflsfnhusnhfj. Har inte pluggat något idag, men imorgon SKA jag samanfatta ledarskapen. Om jag inte får A på provet kommer jag bryta ihop. På riktigt. Jag måste få A, de andra kurserna är inte lika viktiga (jo svenskan lol) men måste prestera på ledarskapen. Och jag är inte riktigt i pluggform just nu. 33 dagar kvar till sommarlov, hääärda ut. Den här veckan kommer vara hemsk och kännas svinlång men veckan efter det börjar saker trappas ned lite. Okej, hemskt inlägg. Så jag ska kolla på Mean girls (lifesaver) den är fruktansvärt bra, sen ska jag sova. Nu, Söndagsblogg!


Måndag: Plugga ledarskap, svenska, psykologi, engelska (kidnappa mig någon?)

Tisdag: Plugga ledarskap, svenska, engelska

Onsdag: Plugga ledarskap, svenska, engelska

Torsdag: Ledarskaps prov, hudkliniken

Fredag: Lämna in svenskan, Träffa Gabbe

Lördag: CHILLA SOM FAN

Söndag: Dags att plugga igen.


Mmmm kul vecka! Har dock två highlights denna vecka, orolig som fan för ledarskapen och hudkliniken blir väll intressantare än att plugga. Hepp, nu taggar vi ny vekca!


Kraam

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards