elinelvira

Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Elin - 14 maj 2013 23:08

Världens vidrigaste dag var det till en början. Ryggvärken från helvetet som gick upp i huvudet till världens huvudvärk som ledde till illamående och ett sjukt dåligt humör. Det var verkligen inte min dag. Även fast jag sov mer än 12 timmar igår (HOLYFITZ) Ja, därför bloggade jag inte igår dåra, sov från 15-18 19-23 sen 01-06. Woooaaah utmattad tjej här! Började skoldagen med Engelska Nationella läs och hörsörståelse, gick helt okej. NP i Engelska går alltid dåligt för mig även fast jag egentligen är rätt bra på engelska (okeej har presterat sämst i engelska i år dock, men det är för jag är så fruktansvärt skoltrött) Sen en kort svenska lektion, så var hemma vid halv 2 tror jag. Tröståt lite glass med jordgubbar, hehe har gått upp typ 2 kilo på 3 veckor. HEEEEJ SPÅRET! Skolan får mig deprimerad, så får jag inte heller träffa Gabbe förens på Fredag. Hatar att min lycka är beroende av andra, men min självständiga lycka (den lycka som enligt mig är egentligen viktigast) är totalt bortblåst! Aja. Sprang faktiskt lite intervaller med mamma och Fletcher efter middagen och har svarat på en fråga till på psykologin. Har även börjat på en sammanfattning på ledarskapen. Det går långsamt, MEN FRAMÅT! Ska fortsätta några sidor till sen läsa Hunger Games (Jaaa, vi måste läsa den på engelskan, dock är den faktiskt helt okej) Sen mina älskade underbaraste finaste Vänner ♥


                  


hahahah oh längtar ♥



Kraam







Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards