elinelvira

Alla inlägg den 18 maj 2013

Av Elin - 18 maj 2013 18:56


Woooaaah Sverige vann över Finland i Ishockey! Och nej, jag är ingen sport tönt men är det VM så är det. Igår kom Gabbe över på middag, det skulle varit med hela familjen men det slutade i att det bara blev vi två. lol. Men sedan myste vi lite och gick ned till fotbollsplanen och spelade fotboll, vid 10 på kvällen. Mys Delux. Hahaha jag vann (fick börja med 5 mål) - inte. Satt på en bänk och pratade lite sen gick vi hem igen och åt lite nötter och vindruvor. Hehe så somnade jag vid 12. Utmattad, vad är det? haha. Men som kompensation blev en supermysig morgon istället ♥ Han åkte hem vid 4 och sen dess är det enda produktiva jag gjort var när jag bäddade sängen. APPLÅDER. Heheh inge plugg här inte, MEN ska faktiskt lägga in alla kläder där de hör hemma och hjälpa till med maten, det blir tacos-lördag. Tacos in my heart. Sen kommer Kajsa, Andrea och Sophie hit för tjejkväll och kanske lite Eurovision. HEJA SVERIGE då med, och Danmark de har en mycket fin låt med i år. Aaaakeeey ha en bra kväll peeps.



Robin och Loreen, herrguuuud så hypade jag och Sofia var förra året när vi vann, dör lite åt minnerna hahaha.








Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards