elinelvira

Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Elin - 6 juni 2013 21:02


Vilken kick-ass kväll det blev igår! Hade verkligen så himla himla kul! Och min Gabbi kom inatt till mig också, lycka ♥ Dock så var han något oväckbar imorse så vi gick inte upp förens vid halv 1 hahah. När man inte stiger upp ur sängen förens mitt på dagen, då vet man att man har haft kul! Sen efter att han gick runt 2 så la jag mig i sängen igen och höll på med mobilen innan det blev soldax, visserligen med plugg som sällskap men äsch. Blev klar med engelska frågor + citat, iaf något gjort idag! Michaels mamma är här över helgen då min lilla bebis fyller 10 år imorgon, DET är något som är helt sjukt. Han är fortfarande 3 år och springer runt med en spade i högsta hugg i sandlådan i mina ögon. Vi har i alla fall ätit en god grillad middag med revbenjspjäll, örtröra och spenatpasta, Oh I Loveee it! Åt typ mest haha! Nu ska jag ta min cykel och trampa iväg hem till min lilla ost (ja, Kajsa) men först blir det efterrätt och lite te på terassen med filtar ♥


          

          

          


Så himla söt musikvideo jag avlider nästan!


Kram


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards