elinelvira

Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Elin - 12 juni 2013 22:03


...i alla fall nu. Jag kom hem efter att lämnat Calle vid skolan klockan cirkus 8 imorse men somnade om till halv 2(!!) Nu kanske någon förstår hur fruktansvärt utmattad jag är. Gjorde klart min sista uppsatts under hela årskurs 2 på gymnasiet när jag vaknade och umgicks med mormor. Och imorgon är lika fullspäckad... Så nu är frågan: När exakt hade jag tänkt att jag skulle hinna (orka?) packa?! Bra Elin, bra. Skulle varit lika bra att börja nu men är så taggad på att se nya Pretty Little Liars avsnittet. Har väntat i 3 månader och äntligen, ÄNTLIGEN, är det här. Lyckotårar. (Ni som inte är seriefanatiker kommer aldrig förstå känslan) Så packandet får vänta! Jag har förövrigt världens sötaste morfar, vi har just nu deep talk via mejl. Haha aww-moment. Nej nu ska jag och mitt smörpaket till hår krypa ned och se PLL säsong 4. IIIIIH.




Åh vill umgås med mina fina vänner mer, känns som att vi inte gjort det så mycket den senaste tiden.



Kraam



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards