elinelvira

Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Elin - 14 juni 2013 16:27

SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMARLOOOOOOOOOOOOOOV!




Och fruktansvärt väder blev det till slut! Helt sjukt molnigt hela morgonen och jag var virrig som en höna innan jag slutligen kom till aulan. En skolavslutningar senare hade vi skrattat och jag och Bianca sjöng oss till det bästa sommarlovet och fått Samhällskunskap betyget. Hedååå skolan. Igår sov jag Sophie och Bianca hemme hos Sofia och vi 4 såg film och pratade fram till två på natten. Myshögar! Efter aulan åkte vi hem till Sofia igen för lite lunch, egengjord ceasarsallad, på terassen. Bra start på mitt allra sista sommarlov. Näsat sommar är jag bara arbetslös. Inte riktigt lika kul. Men är så lycklig just nu!


Fast det finns en sak som fortfarande gnager i mitt huvud. Som bara gör mig mer och mer arg/upprörd. Och det är ytterst sällan som jag blir arg. Sur, irriterad, börjar gråta är mina vanligaste reaktioner, men arg? No. Vill bara släppa det för gjort är gjort, men det gör det fortfarande inte okej. Att det oftast är samma person som gör sådanna saker som inte är okej (i alla fall min mening) gör inte hela saken bättre. För då har man redan ett bagage med dåliga minnen och när något nytt händer så följer alla gammla händelser med. Jag säger bara det här, visst utsätter du mig för något så aaja skäms på dig. Men när man gör något mot mina bästa kompisar då är man DEAD FREAKING MEAT. Men ska försöka sluta tänka på det och istället se fram emot ikväll då det blir mys med Kajsa på altanen med filtar, sen så om andra vill jojna så skulle det vara supermys. Antagligen sover jag hos Gabbe inatt också, whii. Åh livet jag älskar dig.



Tidigare idag när vi åkte till skolan för sista gången den här terminen. WÄÄÄÄÄH.



Kraam






Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards