elinelvira

Alla inlägg den 23 juni 2013

Av Elin - 23 juni 2013 15:05


Herreguuud vilka fantastiska dagar jag har bakom mig. Fyfan vad fina människor jag har i mitt liv. Jag är så otroligt lyckligt lottad. Helt, helt underbart! Jag kan bara säga; Världens. Bästa. Midsommar. Jag har knappt hunnit ens tänka på datorn de senaste dagarna. Först var det landet med Gabbe sen midsommar med kusinerna (där Gabbe var med) på Norris. Det bjöds på massor av god mat, dans, vackert väder, skratt, promenader, massa bilder och fina människor. Oh vad jag är kär i livet just nu! Idag vaknade jag vid 9 men sov till och från fram till halv 1. Sen dess har jag faktiskt inte gjort någonting. Vill springa men mina löparskor är hos mamma och har lite andra saker där också som behöver hämtas så får nog ta mig en tur dit imorgon. Fast ska nog gå en powerwalk nu medans solen fortfarande lyser så vacker över oss. Har nämligen lust att baka, MEN har inte tränat på 1 månad pga FUCKING pollen så måste röra lite på mig innan jag tjockar mig hahah. Hade velat umgås med Tilda ikväll men vi bestämde imorgon istället. Herregud så mycket inplanerat det blev imorgon! Ajaa efter idag blir det skönt att göra något imorgon. Mot min värsta fiende, Skogen!



På Norröra.



Kraam








Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards