elinelvira

Alla inlägg den 27 juni 2013

Av Elin - 27 juni 2013 16:32


TORSDAG! Är det minsann idag va? Trevligt värre. Ytterligare en regnmulen dag till synes. Gör inte mig så mycket, faktiskt. 5 månader idag är det också ♥ Igår blev en galen kväll/natt. Iaf för vissa av oss, resten la sig vid 10 för att sova. Vem gör sånt? Tydligen din pöjk Kajsost, hahaha. Igår såg jag även det nya Pretty Little Liars avsnittet, det var helt okej. Jag saknar Ezria. Jättemycket. Oh the life of being a fangirl. Tycker dock att säsong 4 har varit riktigt bra, början av en ny säsong kan vara lite seg ibland som tex säsong 2. Men denna säsong rullar på bra. Fick till och med Gabbe att se avsnittet med mig, thihih. Har inte så mycket mer att säga. Internet är lite långsamt här, jag har förlånga tånaglar och ikväll är det tydligen kvällen då den "riktiga" festen ska va. Haha får se om det blir så lyckat, alla är rätt mosiga här. Puss.


               

               


silhouettes


Kraam










Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards