elinelvira

Alla inlägg den 30 juni 2013

Av Elin - 30 juni 2013 23:06


Ooooch dääär är juni slut... Eller vi har en timme kvar. Let's make the best of it! Idag har jag tarit en springtur (som för övrigt inte gick så bra) Note to self; Ta din medicin, den har en funktion! Och har även solat lite grand, ätit salami mackor, spelat mobilspel, varit hemma hos Elin & Tilda på middag, övningskört, lekt med Kajsa, fotat med Kajsa i solnedgången eller rättaresagt det som fanns kvar av den. Ni får se resultatet imorgon, vi fick nog några fina pix. Inatt har jag sovit med min nallebjörn i fammnen, varför? För att jag hörde konstiga ljud från gatan och jag vågade inte stänga balkongdörren. Im officially a five year old. Sen hade jag en riktigt konstig dröm som involverade typ alla jag känner. Är inte van att sova själv längre, wäääh jag som var så emot att dela säng med folk. Saknar min gos men vi ska nog ses imorgon kväll, fick just så söta sms från honom ♥ Men nu somnar snart Kajsost så ska underhålla henne ett tag. Puss.





Btw; filmen igår var rätt konstig.



Kraam



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards