elinelvira

Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Elin - 1 juli 2013 21:40


Alltså, AAAAH! Jag är så glad, jag är så glad, jag är så glad!!! Jag älskar Juli, jag älskar mina vänner, jag älskar min familj, jag älskar att det är varmt ute, jag älskar bara ben, jag älskar sena sommarkvällar. Jag älskar livet. Idag vaknade jag och Kajsa vid cirkus halv 11 av att Mickan roppade att en random hund var på vår trädgård. Det visade vara en på gatans som hade rymt, så lol. Annars så har jag duschat och fotat maaasaaa med Tilda. haha har nu typ 300 bilder att redigara från igår och idag, och ja det är så många efter att jag rensat dem!! Ajaa det är det sommaren är till för; Go for it. Nu är både jag och Tilda rätt döda så chillar här i sängen men jag ska snart hem till Gabbe och så skjutsar vi hem henne. Om ni såg henne just nu så skulle ni också bara vilja bädda ned henne i en stor rosa fluffig mjuk säng typ hahaha!







Hahah bara för att Joey är den finaste lol



Kraam





Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards