elinelvira

Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Elin - 4 juli 2013 23:11


AAAH vilken trevlig kväll det blev igår! Efter att ha spenderat dagen med Sara så följde Gabbe med mig hem och åt här, hade inte ätit så mycket under dagen så det satt ganska bra med lite mat! Sen så gosade vi massor och spelade lite spel (höhö) innan han åkte hem, ja han jobbar annars skulle jag aldrig släpp iväg honom, gillar inte att sova själv så mycket längre. Lol krävande? Såklart! Under dagen idag så har jag bland annat sett Spring Breakers. Vilken sjukt dålig film! Det känns skönt att jag också få säga det! Kort sagt handlar filmen om alkohol, droger, vapen, att Selena Gomez är den enda som är vettig nog att åka hem efter de hamnat i fängelse, pengar, nakna tjejer, att Rachel Korine visar alla kroppsdelar, nakna, mest hela tiden och har rosa hår, att James Franco ligger och stönar med två pistoler i käften och att Ashley Benson och Vanessa Hudgens springer runt i bikini, skjuter ihäl folk, har en trekant i en pool med Franco, sjunger Baby One More Time och ligger med varandra. Japp. Det var Spring Breakers. Så... se inte den. Kastade bort halva eftermiddagen på den. MEN har nu börjat kolla på serien the O.C Jaaa den är en såndär serie som alla typ i min ålder och uppåt till 25 års åldern har sett och jag vet någorlunda hur den slutar, men kände att jag ville se från början och den är bra asså. Har redan hunnit till avsnitt 7 på första säsongen. I en dramaserie är det såklart feeeett mycket drama och det är lite jobbigt ibland att alla är så melodramatiska men ääsch. Kul är det ju också. Ser fram emot denna seie + att det bara finns typ 4-5 säsonger så en "evighetsserie" är det ju inte. Nope, ska dra till halmstad och se gymnastik SM imorgon så måste upp vid 5. GAAAAH hahah jag brukar somna vid 4. Ja, jag vet. Jag har sömnproblem.


LOUD

lol | via Tumblr


Ovan S.P och under O.C, hahah döm mig inte för att jag tyckte det där var fett kul! Ingen fattar ändå inget Elin...


Av Elin - 4 juli 2013 11:54


Goooomorrn'!

 

Saker jag tycker om; Sommardagar, persikor, Taylor Swift, pjamas. Fin kombination av allt detta just nu, faktiskt. Himla fint. Jag känner mig så inspirationslös. Eller snarare drivlös. Den där lilla, lilla stenen som sitter framför inspirationen och vägrar ge med sig så att inspirationsfloden kan forsa fram... Den sitter där. Bah. Jag vill skriva roliga och långa texter, noveller och blogginlägg! Istället spelar jag Candy Crush och läser ett par sidor i Pretty Little Liars boken då och då. Mäh.


När inte inspirationen och kreativiteten finns där brukar jag ju kunna vardagsblogga, men jag vet inte hur kul det är att läsa om myggbett, halvdåligt väder, serier och svettiga springturer. Inte så kul att skriva om i alla fall. MEN, det händer roligare grejer! Imorgon åker jag och mina kusiner ned till hamlstad, nästa vecka ska jag träffa Sara igen, och hänga lite med mamma då hon har ledigt (första gången på hela sommaren) och bli fotad i en studio med henne. Dessutom har jag bestämt mig att köpa de där två klänningarna jag varit en sucker efter i typ 2 månader nu! Och ska samtidigt desperat leta jobb. Hur kul som helst, faktiskt! Good things comes to those who work their asses off... eller hur var det nu? Me likey!


Gudellervemdunuär, giv mig inspiration till att fota roliga bilder, till att ta på mig roliga outfits, till att skriva fantastiska texter. Kom igen! KÄMPA! Ska kanske ut och sola lite men vill hellre sitta inne och se film och serier hahaha!




 Kraam


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards