elinelvira

Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Elin - 9 juli 2013 19:48


Vilket jobb man har! Det börjar ganska stilla sen slutar det med att jag ligger i en låda med massor av papper, Gabbe försöker sätta streckkodslapparna i mitt hår(!!) dricker oändligt många koppar choklad till att stå på en pall och dansa till "who run the world". Sen att vi är de enda som är i ett grått lager när alla andra solar är en helt annan sak. Sen åt jag massa pankakor till lunch med keso och jordgubbar. Ni hör ju, jag har det väldigt bra ändå! När vi kom hem vid halv 6 så var jag tvungen att sola lite samtidigt som jag avlägsnade hårväxten från mina ben. DEN känslan, åååh så skönt. Nu håller Gabbe på att göra middag till oss men jag måste koka pastan medans han ska grilla. Hahah sötnöt. Imorgon är sista jobbsdagen och på Torsdag så ska jag träffa min tjejor. Så taggad!! Update; Nu blev han arg för att jag inte gick och kokade pasta hahahahah.




Sommarlov i mitt hjärta




Kraam



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards