elinelvira

Alla inlägg den 10 juli 2013

Av Elin - 10 juli 2013 22:16

....Därför kan vi avsluta denna fina dag (som förövrigt är min sista jobbdag) med en!


Namn: Elin

Piercingar: ett hål i varje öra

Tatueringar: Inga. Tycker det är bättre att kladda på armarna när man känner för det.
Längd: 168 centilumeter över marken
Skostorlek: 37/38 Eller de som passar.
Hårfärg: Just för tillfället; brunt med guldga inslag.
Fräknar: Kan man ha det på armen? Jag har det iaf... Eller så är det bara cancer eller nått.

Motto: "Impossible is only a word" och "If it makes you happy, do it. If it doesn't, don't."

Kär? i livet. Men ja.
Önskar du att du bodde någon annanstans? London? New York? Vancouver? YES! Men Stockholm i mitt hjärta...

Tycker du att du är attraktiv? Det är en ganska konstig fråga det där. Jag klär mig i kläder jag tycker är snygga och jag gör saker med hud, hår och kropp som får mig att känna mig fin; sen är det upp till andra om det är attraktivt. 
Vilket schampo använder du? Tresemme. Hur det nu stavas.
Vilken parfym använder du? För det mesta Clean, annars varierar jag med Escada's "moonlight" samt "Groove" eller nått och Victoria's Secret's dofter.

Vad är du rädd för? Maktlöshet, eld, mörker, stormar... saker som är svåra att kontrollera egentligen, så ja; maktlöshet.
Gillar du att tvätta? Skulle jag säga ja så skulle jag ljuga.
Gillar du berg- och dalbanor? JA!

Senaste…

Filmen du hyrde? Eehhh... hyrde säger du? Gabbe "lånade" She's the man från internet nyss så, tja den.
Filmen du köpte? Öööööööh... vet inte. Så ofta köper jag DVDer.
Låten du hörde: Nån Taylor Swift säkert.
Låten du laddade ner? Lol, det är 2013, häng med lite...

Personen du ringde? Pappa

Personen som ringde dig? Pappa (jag vet, variationen!)
TV-program du såg? The O.C, Såklart BRA avsnitt!!
Person du tänkte på? Haha min kåmpis eftersom hon ringde för ett tag sedan ("Sover du?" "Nää.." "Plockar du svamp?" "....nä")

Favorit…

Sak att göra: Sjunga, skratta, skriva, umgås med vänner, lyssna på musik, dansa, pussas!

Sport: Simma och springa

Dryck: Vatten
Kläder: klänningar. Och shorts. Och strumpbyxor.
Film: Nothing Hill, Pretty Woman, Julia Roberts it is! haha.

Bil: En gul
Serie: Pretty Little Liars och Vänner

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Pojke låter så kul. Ehm, ja.
Gråtit över en flicka? Men gud, FLICKA. JA! Ibland bråkar man med sina vänner liksom?
Ljugit för någon? Never trust a pretty girl with an ugly secret. (det här är mitt standardsvar känner jag)
Varit i slagsmål? haha
Blivit arresterad? Nej, jag vet inte någon anledning till att jag skulle bli det heller?
Träffat någon från internet IRL?
 Hej, det är 2013, kul att du hänger med!
Varit så full att du inte kommit ihåg delar av/hela kvällen? LOL


Antal…

Gånger du varit kär? Kär och kär....
Gånger ditt hjärta brustit? Sådär riktigt deprimeradjättehjärtekrossadgördummasakerbrustit? Aaaldrig.
Tjejer du kysst? Har ni någonsin varit på en fest, full, med era bästa kompisar på en Nyårsafton? Det har jag!
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Ganska många faktiskt!
Gånger ditt namn varit med i tidningen? För många...


Senaste…

Boken du läste?
håller på med PLL bok 5
Personen du fick e-mail av? Nån klädsida
Personen du fick brev av? Mina betyg!!! AAAAH fick två A:n!!!
Personen du fick sms av? Soppi
Saken du köpte? Två fina klänningar som var superfina så hoppas frakten går bra och att de passar!



hahahahah såååå braaaaaa



Kraam

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards