elinelvira

Alla inlägg den 12 juli 2013

Av Elin - 12 juli 2013 18:46

Ojsan hoppsan, så var det visst fredagkväll all of sudden! En fin sådan! Dagen började vid halv 9, åt frukost med familjen och efter det solade jag fram till klockan 12 cirkus, sedan hämtade Dennis och Soppi upp mig och så åkte vi hem till Gabbe där några fler anslöt sig. Vi badade i hans pool och solade. Supermys. Åkte hem vid 5 och har gått med Fletchi på en svettig promenad och valt outfit inför ikväll, det tog mig 45 minuter och det jag valde var inte ens särskilt fint. Men jag kände mig inte fin I NÅGOT. Asså paniken när allt är för tajt (???!!!!) och så känner mig sig som äckligaste flebbot och då blir man fett otaggad på att ha något fint på sig. LOL. I-landsproblem. Men fick på mig en vit tröja och shorts. Ikväll vankas det nämligen fest hos David och är riktigt taggad haha. Måste sminka mig innan jag måste rusa till bussen så hörs!



Vill ha nya kläääderrrr också hahah men ska beställa en klänning som kostar 80 kr imorgon, hoppas den finns kvaar iiih. Behöver party klänningar haha.


Herre vad jag är gnällig just nu...









Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards