elinelvira

Alla inlägg den 14 juli 2013

Av Elin - 14 juli 2013 21:22


Som ni märker går min blogg lite på halvfart nu på sommaren. Jag har inte så mycket att skriva och är rätt tråkig av mig just nu. Vilket är skönt. De senaste dagarna har jag varit på fest hos David, mycket skratt och mycket kuligheter. Haha dagen efter det låg jag bokstavligen i sängen/soffan HELA dagen och kollade på film och serier. Var inte hungrig heller så åt först middag vid halv 1 på natten (som förövrigt var mitt första mål, men äh ja jag mådde lite illa under dagen haha) Idag vaknade jag svettig av en hemsk dröm, haha jag drömde att jag fick F i Engelska och att min engelska lärare var min mattelärare. Usch jag typ grät när jag vaknade. Konstig dröm... Aja men annars så har jag typ legat i min säng och chillat. Sett The breakfast club bland annat, trodde den skulle vara bättre men den var bra. Måste bara säga att Pitch Perfect är typ den bästa filmen jag sett i år, den är sjukt bra. Först var den lite speciell men det är sådant som gör en film lite mer unik än alla andra miljontals filmer. Hade faktiskt först tänkt ducsha sen se den igen. Puss.



Audrey: You call yourself 'Fat Amy'?

Fat Amy: Yeah, so tweak bitches like you don't say it behind my back

Me: HAHAHAHAHAHAHA


Kraam


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards