elinelvira

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Elin - 15 juli 2013 23:45



Ibland så, iband så är livet helt perfekt. Dock vet jag att den fasaden snart kommer rasa och jag vill inte ens tänka på de hemska saker som kommer hända. Därför njuter jag som jag aldrig njutigt av min tillvaro just nu. Är så himla himla lycklig för tillfälligt. I höst kommer ordet "lycklig" nog inte finnas med på bloggen, av en rad olika anledningar såklart. Kan inte sommaren vara föralltid? På sommaren känns allting mycket enklare. Kan jag inte alltid få vara såhär lycklig? Varför måste allt ta slut? Varför måste människor försvinna ur ens liv? Vad är meningen med det? Vad är meningen med livet, om dem man älskar dör?


Idag har jag solat (!!) fast bara i någon timme för sedan kom fluffiga moln och förstörde. Så då blev det Sims haha. Vi firade Mickan idag också, även fast hon fyller år på Torsdag. Imorgon ska jag och Sara shoppa på dagen sen blir det tjejkväll med Sofia, Bianca, Ellen & Nea på kvällen. Så tagg.





Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards