elinelvira

Alla inlägg den 21 juli 2013

Av Elin - 21 juli 2013 23:42


Oj, här var det tyst! Det var inte riktigt meningen! Det blev en såndär härligt skön sommardag även idag, faktiskt. Vaknade vid 9 första gången imorse med min fina bredvid mig. Men vi gick inte upp förens vid cirkus klockan 12 och åt en brunch på deras inglasade veranda. Mys. Man kan nog säga att jag är rätt trött efter gårdagens bravader! Först firade vi Tilda hemma hos henne med god mat och sång, sedan drog de på fest och då åkte jag och Gabbe hem till honom. Men hans kompis hade nån slags avskedsfest eftersom han åker till USA i ett år så vi gick dit ett tag och hade det trevligt. Vid klockan 3 på natten fick jag och Gabbe för oss att vi skulle bada i hans pool, haha så det blev ett nattligt bad. Ett sommarminne som jag aldrig kommer glömma ♥ Var inte i säng förens vid halv 5 woops hahah så det kan gå. När jag kom hem var mamma överlycklig att se mig så vi hade lite häng efter middagen där det ingick fotmarssage och Gränna-kolor. Fina, fina liv. Imorgon blir det mycket som ska fixas har nämligen lite hemliga planer...


 



SNART DRAR VI TILL GREKLAND! och ja vi ska till den stranden hade vi tänk nån dag när vi är där.


Kraam






Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards