elinelvira

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Elin - 4 augusti 2013 23:18


Jag har absolut inte dött. Däremot var gårdagen den bästa dagen jag varit med om någonsin. Och därför hade jag inte tid att berätta om den. Haha. Men efter ett dopp i Gabbes pool med Kajsa och Gabriel själv samt film tittande så har jag nu some time off from min lilla gos (Han och hans kompisar gamear och hade tänkt göra det halva natten.... le sigh, så det är att leva när man är kär i en gamer) Så ni förstår, jag har gott om tid.


Dagen igår började på det bästaste (?) sättet, vakna bredvid min fina. Sedan åt vi alla en gemensam tidig frukost innan mamma och Michael begav sig mot Danmark. Jag och Gabbe sov i den stekande solen (typ årets varmaste dag!!!) Haha han var så arg för att det var så sjukt varmt ute och låg där och muttrade för sig själv på filten tills han somnade ♥ Efter någon timmes solande/sovande åkte vi hem till Gabbe för att bada i hans pool. Och vi hittade uppblåstbara solstolar iiiih!  Så där simmade vi runt i lätt 4 timmar, well det var ju så varmt att det bokstavligttalat inte gick att göra något annat. Och det bästa är att jag fick skarpa bikinilinjer! Har knappt ens solat i sommar, då det är riktigt tråkigt, men igår var det mys. Vid 4 tog vi tåget in mot stan och hoppade på båten till Fjäderholmarna. Denna lilla resa var Gabbes studentpresent från mamma och Michael så mamma hade fixat en lyxig picknikkorg med 5 små baugetter (vi åt 2 av dem lol) fyllda med Råstbiff och brieost och tomat och massa mumsiga saker, en potatissallad, Loka med smak av Mango, en skål med jordgubbar och en påse Lindt choklad och så en fin flaska cider och en liten flaska champange (den var visserligen Gabbes) Kan fortfarande inte förstå att den kvällen var riktig. Där satt jag i solnedgången med den finaste människan jag träffat, viskade söta saker till varandra, drack champange och åt jordgubbar. AAAAH! Det var perfekt. Sen att Champange inte är sådär supergott är en annan femma... haha. När klockan närmade sig 10 tyckte vi båda att det var läge att åka hem. Kan inta fatta att sommaren snart är slut, ångesten växer hela tiden. Vill alltid sitta på en klippa på Fjäderholmarna i solnedgången och se in på Stockholm. Men der viktigaste är att han är bredvid mig.


Ta hand om varandra, lev och glöm aldrig att man aldrig kan berätta för någon tillräckligt många gånger hur mycket man tycker om dem.





Bästa kvällen ♥




Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards