elinelvira

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Elin - 5 augusti 2013 22:52


Måndag är det idag va? Visst är det måndag? Det är måndag. SKÖNT. Jag har nämligen cirka noll koll på vad det är för dag, vecka, månad samt tid på dygnet. Ungefär så. Men det är så jävla gött (rent ut sagt) på ett sätt. Jag lever ju verkligen i nuet. Jag har ju en tendens att göra det alldeles för sällan, så den här sommaren har varit bra för min själ. På många vis.


Och än är den inte slut! Idag har jag (äntligen) bockat av lite grejer från min lista inför Grekland. ÅKER JU IMORGON! Hinner inte förbereda så många inlägg under veckan men ska försöka gå upp tidigt imorgon för att iaf göra nått. Gick upp rätt sent idag men hann fixa med att sy in kläderna som skulle fixas, fotade lite outfit, städade undervåningen, packade hela väskan med lite hjälp av min Kajsost (hahah läs; mycket hjälp) vattnade i trädgården som mamma ville och gjorde sedan lite middag i nudelform. Riktigt bra dag måste jag säga. Börjar bli sjukt nervös inför imorgon, det är liksom äntligen dags! Som jag taggat hela våren och halva sommaren. Nu ska jag gå och mysa med Gabbe, vi kommer inte ses på 10 dagar. Det är fett länge, men lika bra att vänja sig, snart blir det ju 4 månader.... Puss!


 Grèce Untitled

Blue Caves, Zakynthos Island, Greece Greece. ♥ | via Tumblr


Nyligen utsedd till världens vackraste strand, åh så taggad på Zakynthos iiih imorgon smäller det!




Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards