elinelvira

Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Elin - 6 augusti 2013 11:04


Piccsy :: Photo


Ibland blir jag så överbevisad av världen att jag överväger att tro på högre makter. Typ som när jag var liten och trodde att det fanns människor (läs: jättar) på en annan planet som lekte med oss som jag lekte med dockorna i mitt dockskåp. Okej, kanske inte riktigt så (men det var sjukt realistiskt när jag var elva!) - men något övermänskligt. Typ som att när man är glad, nöjd med livet, utan någon speciell anledning, och bara ler och känner sig avslappnad.. det är DÅ saker och ting går ens väg igen. Eller, inte för att det var så motigt innan, men de småsaker som gjorde en irriterad löser sig. Men vad jag egentligen ville säga var att jag är glad. OCH att saker och ting går ens väg när man har en positiv inställning. Idag är jag glad! Sådär.. nöjd med livet. Utan någon speciell anledning. I sin enkelhet. Planerar roliga grejer, njuter av mina doftljus och ler. Sådär enkelt och bra. Och IDAG ÅKER JAG TILL GREKLAND!!!! Iiiih. Så exalterad och så börjar jag bli lite nervös hahaha! Så nu äter jag frokust med Gabbe (som han gjorde till mig thihi) och ska pussa lite på honom innan jag blir hämtad om en timme cirka! Puss. (jag jag gjort nått inlägg under veckan)





Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards