elinelvira

Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Elin - 15 augusti 2013 21:00


Sömn: Cirkus 5 timmar. Inklusive 2 powernaps. 
Matintag: Frukost och Middag. Kom på att det var sisådär 10 timmar mellan dessa mål. Bra Elin.
Teintag: Två koppar. Borde varit 7. Typ.
Vattenintag: Kroniskt kissnödig
Träningsvärk: Ingen. Konstigt nog.

Torsdag. Pretty Little Liars-depressionen är tydlig. När jag glömmer bort att äta är det fan illa. Jag åt knappt frukost imorse. Så nu ska jag äta godis för att dränka mina sorger. Eller något i den stilen. Och nej, det är inte alls så farligt som jag målar upp det. Ta allting sånt här med en nypa salt, okej? Såg avsnitt 9 (ligger lite efter då jag varit utomlands) och det var ju bara sjukt (-bra)  så är hel taggad på att se avsnitt 10 osså! Borde hinna ta mig en dusch innan Gabbe kommer hit om ett tag... Har inte sett honom eller knappt ens pratat med varandra på 10 dagar så kanske borde se lite fräshare än vad jag ser ut nu. LOL. (Ni vill inte se mig nu) Idag har jag annars mest bara städat hemma och handlat in till min 18.års fest imorgon! IIIH. Så taggad! OCH OM NÅGON FÖRSTÖR DEN SÅ KOMMER JAG MOSA DEN PERSONEN SOM EN CHEESECAKE! Bra att vi har det avklarat. Nu ska jag tvätta mig ren och sätta på en kopp te och tända ljus. Puss.




Mina små Liars!



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards