elinelvira

Alla inlägg den 22 augusti 2013

Av Elin - 22 augusti 2013 23:46



Från min B-day,haha inte världens vackraste bild men den duger helt klart för bloggen. LOL.


Ett litet livstecken kanske kan passa! Jag sitter här med världens svullnaste hals och dricker té. Jajamensan. Sjukstugan har hittat till mitt hus. Jag som klarat mig hela sommaren. Dock är vi minst tre stycken här hemma och några i skolan som redan åkt dit med samma symptomer, så det är väl den klassiska "börja-skolan-sjukan". Halsont, täppt näsa och jag har känt mig lite febrig till och från. Tänkte dock sova bort det nu när jag drogat ned mig med hostmedicin (okej inte riktigt så sjuk är jag haha, men det är på gång!)  Vad har hänt sen sist? Tja, jag har börjat skolan. Suttit i ett konstigt KALLT nytt klassrum som inte föll Sofia i smaken (hahah) men det var faktiskt inte okej... vi kommer dö i höst och jag vill inte ens tänka på i vinter... Har även haft min första lektion på mitt sista år på gymnasiet. SISTA? What jag var ju en liten rädd ettagluttare som inte visste varken in eller ut på tillvaron typ igår... Ja herre, jag börjar förstå mina föräldrar; Tiden bara flyger förbi!  Efter skolan kollade jag även på Pretty Little Liars ("I'm not leaving, Ezra." !!!!!!!) och så sprang jag en sträcka efter middagen. Det känndes bra ska ni veta. Men det börjar bli dags att krypa ned under täcket nu, min buss går 07:40 till stationen imorgonbitti. Jahapp då var det dags igen!




xoxo



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards