elinelvira

Alla inlägg den 23 augusti 2013

Av Elin - 23 augusti 2013 16:09



Riksfult collage haha


Vet ni den där känslan när man har mycket pengar på kontot men man får inte använda en enda krona eftersom man sparar till något dyrt men samtidigt finns det så mycket annat man vill ha? Det vet jag hur det känns. Missförstå inte det jag sparar till är så mycket mer värt  än smågrejer hit och dit som kläder, luncha och smycken. Det är faktiskt kul att spara ihop till något man verkligen vill ha tycker jag, för då känns det som det betyder något. MEN, när man kollar runt på hemsidor och så har de så sjukt mycket fint inne och man har nästan klädbrist (har ju kläder så det täcker kroppen så klädbrist har jag ju faktiskt inte....) och så får man inte röra kortet.... det är lite jobbigt. Har knappt köppt något i sommar i klädväg då jag sparar varje öre, men igårkväll gick det inte bara. Så köpte 2 saker ovan (ena plagget som jag kollat in sen i maj var på rea från nästan 400 till 100 sattääääh det gick inte att låta bli heheh) Är riktigt sugen på en kimono också, blev först kär i den blåa med blommor men tror att den beiga är mer praktisk (och dyrare aaaaah) så vi får se... Och en vacker dag ska jag äga en Micheal Kors väska, "det kan du skriva opp lille tok! " hahah att använda Disney citat i vardagliga livet är så kul! När nu måste jag packa inför helgen, min pojkis har bjudit med mig på spa. Thihih ibland så kan han!  ♥



xx

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards