elinelvira

Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av Elin - 26 augusti 2013 23:29


Aaaaand we're back! Två dagar på Selma Spa i värmland med mitt hjärta var precis vad jag behövde för att ladda om inför detta läsår. Och herregud så underbart vi hade det! Finfint rum, god trerätters middag, massage, poolhäng, stillhet, massa gos, ljusbehandling, promenad vid vattnet, fukost på rummet, champange. Lätt en av de bästa helgerna i mitt liv, tack så himla himla mycket älskling ♥ Direkt när jag kom hem slog verkligheten mig en rak höger i ansiktet, vilket ni kan förstå inte alls var särskilt kul. Dock har vi inte fått några läxor än, eller jo faktiskt en. Min första läxa under mitt sista år på gymnasiet lyder; Vad är meningen med ditt liv? Ni vet, på UBG har vi svaren på världens stora filosofiska frågor. Haha! Men har funderat lite på det och tänker inte bli sådär djup för då kan jag hålla på i ett inlägg som nog skulle lika långt som en bok eller något. Sen har jag även varit sjukt hurtig och sprungit en runda på 3,17 km på mindre en 20 min. Nu finns det nån som läser och tycket säkert det är asdåligt haha men skratta inte för mig är det bra! Behöver verkligen komma igång med träningen igen. Nej nu ska jag nog sova ( Läs; Dags för VÄNNER!)


          

        


lite mysiga mobilbilder, min kamera är hemma hos Gabbe haha så de kommer inom en snar framtid.



xx



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards