elinelvira

Alla inlägg den 5 september 2013

Av Elin - 5 september 2013 22:24


Photos from posts



Helt sjukt vad lång en dag kan kännas. När det var dags för lunch var jag helt övertygad om att dagen borde vara över. Men det är nog mest för att det är torsdag och imorgon är det mitt älskade fredag. På fredagar slutar jag 20 i 12 och i Oktober så är de tvugna att flytta en lektion så då kommer jag sluta 10 i 10. Haha det är typ då många börjar! Efter skolan var det lite mellismys hemma hos Sofia med Bianca osså innan vi "shoppade" lite i Jakan, himla trevligt. När jag kom hem så var jag rätt trött så kröp ned i mina pjamasbyxor och pysslade med lite saker inför imorgon. Imorgon ska Kajsa ha lite tjejmiddag + mys för att fira sin 18 års dag. Aaah längtar. Nu ikväll har jag varit duktig och sprungit intervaller med Gabbe i spåret. Och gissa vilka vi mötte? hahah Bianca och Mattias. Så himla lol. Efter 3 ½ km så var vi lagom trötta och stretchade lite på framsidan och nu har vi hamnat i min säng. Om cirkus 15 min så ska vi åka hem till honom och duscha och så ska min älskling få äta lite middag också hahah! Puss.



xx



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards