elinelvira

Alla inlägg den 20 september 2013

Av Elin - 20 september 2013 16:11


Space Bound | via Tumblr


Oh Jösses, verkligen inte min skoldag! Sjukt orfokus och ville bara hem så att jag kunde skypa med min finaste. Som föresten var helt nyvaken, thih bästa som finns. (Klockan var halv 7 på morgonen i Kanada) En timme senare så var han tvungen att göra iårdning sig inför jobbet. Mäh. Men då kollade jag lite på tv, tog en dusch och har nu klätt på mig inför Sofias tjejmiddag & fest. Har hafft en tuff vecka (typ gråtit hysteriskt varje dag... för allt och inget) så tycker att jag förtjänar att ha lite massa kul. Men är bara rädd att jag kommer bli ännu mer ledsen när jag inser att du inte är där. Det är ju trotts allt ett år sen, på samma plats, jag har nästan samma sak på mig, men du är inte där. AHGSDUAJIOISPFK ELIIIN Skärp dig! JAG SKA HA KUL IKVÄLL! Det har vi pinky swearat på. Det enda som fattas är lite smink och att mamma ska komma hem så jag kan åka. Ser medans på The Bachelor haha det är ju bra fånigt ibland.




XX




Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards