elinelvira

Alla inlägg den 22 september 2013

Av Elin - 22 september 2013 22:35

 

 

 


HAHAHAHAHAHAH me löv this


Måndag: Plugga Kriminologi, Sociologi och spanska, skype med min älskling

Tisdag: Plugga Kriminologi, Sociologi och spanska

Onsdag: SKOLFOTO, Krimi spanska och sociologi läxförhör/ redovisning

Torsdag: Plugga nått nytt skoj i guess

Fredag: AAAH SOVA! leka någon? Nåågoooon?

Lördag: Övningsköra, sova

Söndag: Övningsköra, plugga



Astråkig vecka jag avgår fan. Uhuhuh ge mig looov nue, NUUEEE! Hahah.



xx



Av Elin - 22 september 2013 21:38



Igår var det den finaste lördagen på länge! Åh, var sådär varm i hjärtat. Sådär varm när det liksom bara pulserar i hela hjärtat och sen sprider sig ut i resten av kroppen, färgar av sig. Vet ni vad den känslan är? Lycka. Att det krävs så lite för att stabilisera kroppsvärme och att lé med ögonen. Efter fredagens bravader och alkoholintag så var jag något trött haha så sov till 2 (om man inte räknar med en 30 min frokust vid 10- halv 11) och precis efter min uppstigning som knallade Kajsa hit. Vi pratade lite ett tag och jag åt lunch, sen gick vi, mamma och Fletchi ut och letade svamp. Supermys. Där gick vi runt mellan flugsvampar, gula löv och i klädda gummistövlar. Jag gillar hösten. Senare på kvällen så cyklade jag över till Kajsa och så myste vi lite med 2 filmer och kladdis. Vi bestämde också att det måste bli mer myskvällar framöver. Det låter bra för jag har verkligen inget planerat hela hösten nu när inte Gabbe är hemma ( LOl låter som jag aldrig umgås med mina vänner men det gör jag även när han var hemma) Idag så har jag befunnit mig i sängen, köket och på mitt golv. Hela dagen. Hahah how sad. Pluggade lite Sociologi också mitt på dagen, dutti Elin! Ska göra lite styrka sen blir det antingen Sims, The Carrie Dairies eller Vänner.... I-landsproblem haha.


Nu sitter jag i pyjamas och lyssnar på en mysplaylist jag gjorde en melankolisk natt i augusti. Lycklig. Åh vilken fin känsla. ♥




xx




Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards