elinelvira

Alla inlägg den 24 september 2013

Av Elin - 24 september 2013 22:26


Tisdag. Inte min favoritdag. När jag tänker efter brukar jag nog beskriva majoriteten av veckans dagar som ickefavoriter. Men, eh, fredagar är ju rätt najs!  Hmm. Dagen kan man enkelt samanfatta med 1 ord; Zombie. Och inte bara jag, nä, ALLA var helt borta. haha. Sen är det ju alltid sådär lagom mysigt att spy i skolan också.... Men om ens historielärare tar fram ett RIKTIGT FUCKING BLODIGT HJÄRTA och det sitter en person med hemofobi knappt 2 meter ifrån.... Inte sådär jättesmart faktiskt. Det blev att fly fort som tusan till närmsta toa (som tur var precis utanför det klassrummet!) och chilla där tills yrseln gått över. Sen efter det har jag mått små illa hela eftermiddagen och kvällen. Och så blev det några fler sånna där mysiga toa besök undet eftermiddagen (fast hemma då!) Så vet inte om jag ska till skolan imorgon, mår nämligen fortfarande illa, febrig och helt yr. Så knas.


Hahah vilket mysigt inlägg om spya! Tur att det inte händer så ofta iallafall. Har läst igenom hela kapittlet om Hinduism och läst sociologin in case of jag mår bra imorgon och åker till skolan. Fick också reda på att jag kommer få bo hos Gabbes värdfamilj i Kanada ifall jag åker dit (så nu är det uppe i kanske 75% chans att jag faktiskt åker) måste bara veta exakt hur mycket jag har på kontot och hoppas att det är tillräckligt (Är rätt säker, annars så fattas bara en tusing eller så.) Eftersom ingen av mina päron vill sponsra...hm. Tur att jag är en som spar då. Samt bestämma mig vilket flight jag ska ta. Så taggad, hoppas verkligen det blir av. Nä börjar må asilla av alla bokstäver, så god natt.




xx








Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards