elinelvira

Alla inlägg den 30 september 2013

Av Elin - 30 september 2013 23:26


Höstmys. Bättre än så kan det inte bli.

Ytterligare en vecka har börjat. Och ytterligare en månad har gått. September bara flög iväg. Imorgon vaknar vi i oktoberluft. Jag älskar oktober. Det är så fina färger ute, men det viktigaste; Man får höstlov. Haha! OCH JAG SKA TILL KANADA! Äntligen så är allt bokat och det har lätt varit highlighten under denna dag. Så om 23 (snart 22) dagar ska jag få se min älskling, jag saknar sönder mig snart tror jag. Sen så är shoppingen inte helt fel därborta... Har försökt kontrollera mina alldeles bubbellyckliga känslor och försökt plugga inför kommunikations provet imorgon. Det gick lite sådär. Heh. Blev mest ett styrkepass och plocka i rummet. Fast jag läste igenom hela kapitlet och kollade anteckningarna. Så dutti. Nu har det blivit dags för temys och lite nattmat tror jag. Sömn, vad är det?


October




Kommer bli den bästa Oktober nånsin.



xx




Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards