elinelvira

Alla inlägg den 27 januari 2014

Av Elin - 27 januari 2014 15:30





-"Grattis på 1 års dagen älskling" 

- "Nämen tack hjärtat, jag skulle inte kunnat göra det utan dig" 
 
 
Höhö jag tycker ju att vi är så roliga ♥
 
 
xx
 
 

Av Elin - 27 januari 2014 10:47


HerreGUUUUUD vilken helg! Alltså! Vart ska jag börja?! Jag är så lyyyckliiiiig! 


Okej I'll try! Det började i Torsdags när Gabbe knackade på dörren runt midnatt och känslan när man öppnade dörren och så står världens finaste människa där. Den är oslagbar! Jag kan säga att de var svårt att gå till skolan i fredags. Men det var en mycket lärorik dag då vi pysslade med vårt projektarbete och det känndes verkligen som att vi tog flera stora kliv mot rätt riktining. Åkte sedan hem till min älskling och det är väll så stora delar av helgen har spenderats, med Gabbe. Fast i lördagskväll var det "chillfest" hos Bianca med en salig blanding människor, I like that, och massa alkohol. Hahah som Sofia skrev "jag måste sluta dricka den sista drinken" . Söndagen var lagom kul när man låg och mådde illa. Men så värt det! Idag blir det ingen skola för mig (jaajaa skolan ÄR viktig. men inte idag) för Gabbe flög upp till vår årsdag och då förkänar han att få valuta för pengarna! Så under dagen ska jag plugga men ikväll har vi båda fixat överaskningar till varandra. Whiii!


Så lycklig. Så tacksam. Jag känner världens finaste människor och jag lever helt enkelt världens bästa liv. Kärlek. Omänskligt mycket kärlek.





xx




Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards