elinelvira

Alla inlägg den 31 januari 2014

Av Elin - 31 januari 2014 20:16


Saker vi gillar: En lektion + mysa nästan hela dagen i soffan framför bra serier + HEEEELG. 3 bra anlednigar att var lycklig över i denna fruktansvärda årstid. Men är liksom för gammal för att åka pulka och leka i snön (eller näe, man är aldrig för gammal fr att åka pulka...)  och för ung för att bara tycka det är kul att vara inne hela vintern. Jag vill vara ute... men utan snö. Därför tycker jag att sommaren är en ganska bra kompromiss, eller vad säger du moder jord? Anywho, snart (tror jag) kommer mina babes över för att inviga renoveingen av vår vind. Det är som ett Tv-allrumför er som inte har fått privileget att vistas är. Så har mamma varit en ängel ch köpt nötter och vindrovor, me gusta. Tycker att denna dag har varit den näst bästa än så länge denna vecka (Måndag kicked alla de andras dagars ass) Oh när jag ändå nämner min gos, jag får se honom igen om 20 dagar. Oh what a happy thought!  ♥







hahaha älskling




xx












Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards