elinelvira

Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Elin - 3 februari 2014 22:10


Så håller den här måndagen på att lida mot sitt slut. Fast det känns som Söndag. Knas. Anywho, så har jag använt min studiedag till att sova, kolla på serier, prata med älskling och duscha. Vet, man borde plugga på studiedagar MEN när jag väl tänkte plugga efter maten insåg jag att Word på datorn har gått ut eller nått, så det gick inte att skriva... Orkade inte deal with it så jag struntade i att plugga. Istället letade jag och Gabbe resor över skype och så läste jag lite bloggar. Men imorgon så ska jag skriva klart halva mitt engelska tal. Grejen är den att när jag väl börjat så brukar jag plugga ganska effektivt, men på senaste tiden så har nått hänt. Har ingen fantasi, ingen ork och ingen effektivitet. Åh, ge mig tillbaka min motivation! Nä ska sluta gnälla och gå och koka ihop en god kopp te. Puss.



Satt framför spegeln och stirrade på mina tofflor i säkert 20 minuter. Yes, tröttis ut i fingertopparna. But IT'S SO FLUFFY I'M GONNA DIIIIE! It's so fluffy... Bästa filmrepliken evah!



xx




Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards