elinelvira

Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Elin - 10 februari 2014 22:57


Ibland blir jag bara så. jävla. trött. Här hade jag ändå peppat en fin måndag hemma för tillfrisknande och plugg, kände mig motiverad och laddad. Efter en halvtimme efter jag vaknat kände jag mig så nedtryckt i skorna att jag började gråta. Sämst start en måndag, med andra ord. Har gråtit i princip hela dagen efter det. Nä, som ni märker är livet tungt just nu. Men för att inte komma med ett till depp inlägg så kan jag lycklig meddela att jag är gravid!  Är så himla glad över detta... hahahahah näädå (tycker själv att det var askul lol stelt haha) men allafall, det är bara 10 dagar kvar tills jag får se min älskling! 10 dagar! Så taggad att det spritter i tårna av lycka när jag tänker på det. Åh ska bli frisk och plugga järnet innan lovet nu så att jag kan njuta fullt ut när vi väl får träffa varandra. Måste också pointera att han är världens finaste. Jag var helt hysteriskt (ja tårarna sprutade, snoret rann, jag halvskrek, bananskal flög... det var hysteriskt helt enkelt) över en skoluppguft. Hade sån huvudvärk och mådde så illa, men då har man ju den finaste personen bara ett skypesamtal bort ♥ Tack älskling!








Ha en fin kväll, kära vänner, och var rädda om er! ♥



xx



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards