elinelvira

Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Elin - 14 februari 2014 23:15


Nämen hej FREDAG! Inte för att ag har haft en jobbig skolvecka, var bara där igår och idag, vilket totalt blev 2 lektioner denna vecka! Nice. Och så är det ju alla hjärtans dag idag! Jag gillar Alla hjärtans dag. Alla dagar är egentligen alla hjärtans dag, ge kärlek varje dag!, men det finns så mycket ont här i världen så kärleken kan allt ta och firas lite extra tycker jag. Sånt är fint. Om jag ska erkänna så har jag varit liiite deppig och liiite nere. När alla firar denna dag med sin pojkvänn/flickvänn och man själv är helt ensam, då blir det lätt lite sura läppen. Tur att man har en fin familj och fina vänner ♥ Men egentligen var jag nog inte ledsen för att jag var själv på alla hjärtans dag. Utan för att jag är själv varje dag. Och saknar min gos något så fruktansvärt. Att sakna någon är en svår känsa. Ibland kväver den dig nästan, och ibland får den dig bara att känna dig tom.  Framförallt känns det som att någonting fattas. Och det känns i vart evigaste andetag. Så att få en fin bukett blommor av dig idag var inte bara en bukett vackra blommor för mig. Det var som att få en del av dig. Få hem en del av oss igen. Och så lycklig som jag var då har jag nog inte varit sen du åkte tillbaka till Schweiz (Nånting bra med att du åkt iväg är att jag blivit tvungen att skriva "Schweiz" så många gånger att jag nu kan stava det utan att googla, hahah) Så dagen blev rätt så bra ändå. Hade till och med tänkt slockna nu framför tv'n. Puss.



     Åh, Fjäderholmarna i solnedgången med jordgubbar och champange med dig. Inte dåligt det.



xx






Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards