elinelvira

Alla inlägg den 16 februari 2014

Av Elin - 16 februari 2014 21:47


Det spelar fan ingen roll hur mycket jag sover: Jag är alltid helt slut ändå. Förstår inte. Kanske ska sluta sova så att det ordnar upp sig? Jobbigt att vara så trött hela tiden. Bättre mat och mer träning kanske? Vi satsar på det! Hade tänkt att ta mig en PW på Tisdag eftersom det är så varmt ute. Ja, varmt. Varmt för att vara mitten av februari, vi har faktiskt snödroppar på vår framsida! Tänkt om våren fortsätter i den här takten! Fullblommig vår redan i mitten av mars jue! Åh så bra det skulle vara. Till saker som är mindre bra: Mitt tal imorgon. Det ska bli så skönt att bli av med det, men så måste man såklart göra det också. Det är ju där skon klämmer, FÖR JAG KAN DET INTE. Och jag får alltid panik när jag inte kan det utan och innan, haha tvångstankar javisst! Men ska öva lite till så att jag iaf kan 3 av styckerna (kan 2 utantill) och slutet. Annars så har jag bara spelat sims idag och det var sååå kul! Älskar sims! Så blir det när ens pojkvän inte är här. Man blir 12 igen hahah. Aja, veckan som är på ingång kommer att bli både jobbig men även så himla himla bra. Åker faktiskt till Schweiz på torsdag! Oh what a happy moment! Ska vara där nästan hela lovet och gosa med min älskling. Så måste börja packa snart, fast om det nånting som jag är bra på så är det effektiv packning. Kan packa en 7- dagars semesterväska med fina klädkombinationer och övriga saker på max en timme. Alla har vi våra talanger, haha. Hade tänkt att fortsätta mitt simsande, öva tal och sommna framför TVn. Mys.


Men först: SÖNDAGSBLOGG!



Måndag: 6 minuter långt engelska tal, plugga repliker.

Tisdag: Ha domstolsrolspel, se HIMYM ♥

Onsdag: Packa packa packa. Se Pretty Little Liars ♥

Torsdag: Mormor fyller år åka och gratta ♥ Åka till Schweiz!!!!!

Fredag:  Åka skidor i Schweiz

Lördag: Åka skidor i Schweiz

Söndag: Åka tillbaka hem till gabbe (Schweiz)



 




xx




Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards