elinelvira

Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Elin - 10 mars 2014 22:38


Hur kan det redan vara den 10 Mars? 1 månad till påsklov och om 5 dagar har redan halva Mars gått... halva terminen... liksom va? Inte för att jag ska klaga, vill so badly ha April och allt vad det innebär. Den tidiga våren i år verkar ha kommit för att stanna så jag hoppas att det fortsätter att bjuda på fint väder. Är även helt mentalt slut efter min pluggdag. Har ändrat hela min engelska, officiellt klar med historian och börjat på svenska redovisningen. Sen har jag promenerat (för att få andas lite) telefonat med min smarta morfar och hällt i mig 1 liter te. Sen mitt i allt ringer min älskling och är livrädd för att han är förföljd och informerar mig var han är om något skulle hända honom och jag får FULLSTÄNDIG panik. Det tog mig säkert 30 min innan jag kunde fokusera på annat efter det. Och det var inte ens du som var utsatt... bra stresshantering Elin. Bra. Så nog förtjänar jag att få unna mig med lite sims och serier nu. Det tycker iallafall jag. Puss och hej.





Godnatt och Kärlek




Kram





Av Elin - 10 mars 2014 15:19





Asså det här, det här värmde mitt hjärta! Så fruktansvärt söta och ni som känner mig vet att jag älskar barn så det förvånar er nog inte att jag har kollat på den här 3 gånger nu. Blir lika lycklig varje gång haha. Rösterna kanske inte är lika kraftiga som Idina Menzels men de får 100 charmpoäng, om inte mer.



Kram





Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards