elinelvira

Alla inlägg den 25 mars 2014

Av Elin - 25 mars 2014 23:30


Det blåser halv storm utanför mitt fönster. Jätteläskigt då grannens gran svajar som sjutton fram och tillbaka. Känns som att den kommer landa i mitt rum när som hellst. Har knappt pluggat något. Lite Engelska men ingen juridik. Faaan. 72 dagar kvar till studenten. Jag försöker hålla ut, men om det bara kan bli 50 dagar kvar så skulle livet helt plötsligt bli lite bättre. Önskar att jag var vuxen, gammal, äldre, så att jag kunde skriva långa, djupa texter om livet och människor och relationer sådär som jag brukar, men få höra att jag hade levt ett spännande, intensivt eller intressant liv istället för att får frågan om hur jag mår. Inte för att det är något fel om att få frågan om hur man mår, inte alls bra att folk bryr sig. Men bara för att man river ner saker och ting i små bitar och uttrycker dem i röd markerade passionerade ord betyder det inte att man mår dåligt på något vis. Eller i mitt fall gör det inte det. Oftast mår jag ganska bra när jag pysslar med sådant, lite små ledsen ibland kanske. Jag mår ju betydligt bättre efter jag fått skriva av mig i alla fall. Men sen är jag ju som jag är också. I övrigt en rätt kass tisdag.




Drömmer om gosiga mornar med min fina, vita stränder och solkysst hy.



Kram





Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards