elinelvira

Alla inlägg under mars 2014

Av Elin - 1 mars 2014 23:45


Hej lördag! Och hejdå... Regnigt och grått utanför fönstret hela dagen. Men vem hänger läpp - årets första vårmånad är ÄNTLIGEN här! Det kanske inte är så vårigt, men nu tycker jag vi lämnar vintern bakom oss en gång för alla. Min bleka kropp längtar efter solljus, i alla fall. Denna lördag har spenderats med plugg, kompishäng, snyta näsan och Tv häng mamma. Rätt så fin i mina ögon helt enkelt. Hade tänk ta en PW, men min kropp och vädret förbjöd det. Hämtade även ut ett paket från posten som innehöll en kofta, ett linne och en blus. Åh, vårkläder! Ska försöka hinna fota dem imorgon om jag får tid över. Detta blir kort eftersom jag SKA se det senaste Pretty Little Liars avsnittet, jaaaa har inte sett det än. K.A.T.A.S.T.R.O.F Men har länken uppe och klar laddad så ska njuta mig tillbaka och njuta av bästa serien. Puss.





xx





Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards