elinelvira

Alla inlägg den 9 april 2014

Av Elin - 9 april 2014 00:23

Så fint ljus som luktar underbart av Gabbes mamma / Mangobodymist från min mami



När jag blir mamma ska jag och bli gullig. Så är det bara. Har använt bodymisten konstant sedan jag fick den. Det är sommar i en burk ♥ Har förövrigt skickat in en uppsats och gjort mitt engelska tal som jag tror att jag har imorgon. Låter ganska produkativt meeen icke. Det tog mig i princip hela dagen hähäh. Mamma och jag har dock fixat mina inbjudningskort till studentmotagningen så imorgon hamnar de i brevlådan. Nu känns det på riktigt. Nu måste jag ta studenten haha annars blir det pinsamt om folk dyker upp här och så har jag hoppat av eller nått haha. Tröstshoppade lite på Nellys 50% rea under eftermiddagen, en rosa bikini och ett par trosor för 150 kr och gratis frakt! SÅ VÄRT!



xx



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards