elinelvira

Alla inlägg den 10 april 2014

Av Elin - 10 april 2014 22:01


                 

                 


ÄNTLIGEN PÅSKLOV! Äntligen. Har nog nästan aldrig behövt ett lov så mycket som nu. Både hjärna och själ är helt och fullständigt slutkörda. Behöver sova och behöver Gabbekramar. Hellst båda samtidig. Denna vecka har förövrigt varit med på top-listan om de värsta veckorna denna vår. I ett urval kan jag berätta att jag har sagt hejdå till mitt hjärta och får nu inte se honom på 2 månader (vi har aldrig varit ifrån varandra så länge, hjälp) gjort den sämsta muntliga redovisningen i mitt liv, gått utan smink hela veckan, ätit som en fucking flodhäst (hejjagtröstäterlåtmigva) samt sovit i snitt 4 timmar varje natt. Amen ni hör ju själva, inte så konstigt att veckan sugit. Tur att vi har haft tur med vädret  iallafall höhöh. Imorgon ska jag sova ut, träna och plugga. Så skönt. Taylor Swift är förjävla snygg. God natt.




xx




Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards