elinelvira

Alla inlägg den 2 maj 2014

Av Elin - 2 maj 2014 23:46

places Paris

Places Follow me !!



Och så är en Paris resa i sommar inbokat! Har alltid velat åka till Paris eller aa Frankrike för den delen så denna resa ser jag mycket fram emot. Förstår ni hur mycket fint man kan fota i Paris?? Dock är det i slutet av Augusti men den som väntar på något gott... Sen har jag ju Mallorca att längta till först med mitt hjärta. Två nya länder att besöka denna sommar! Längtar helt sjukt efter Juni och denna fina sommar. Nej, nu ska vi njuta av Maj först. Igårdagen sög verkligen balle, så I'm moving on. Idag därimot, idag har varit idyllisk. Började dagen med en PW/spring runda (Bestämmer alltid att jag bara ska ta en PW när jag vill ta en PW, men så vet jag att jag kommer springa i alla uppförsbackar och i slutet ändå....) Tog en snabb kall dusch och åkte in till stan med Sara. Vi köpte kulglass och satte oss på en bänk i Kungsträdgården och njöt av "solen" eh mest molnen.... och pratade i några timmar. Sedan gick vi till gamla stan och kollade runt lite. Bytte även julklappar. Ja i Maj. Fick en fin fin te termos, blev barnsligt lycklig eftersom jag velat ha en så länge och just i detta nu är jag ytterst fattig. Helt perekt timing alltså! Hade tänkt att se lite OTH, är mitt i säsong 2 och har varit det i flera månader. Drama serier är verkligen inte min grej märker jag vill dock så gärna tycka om det haha. Tvingar mig på dem hahaha. Aja, ska säga god natt till min kärlek först. Puss.



xx


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards