elinelvira

Alla inlägg den 6 maj 2014

Av Elin - 6 maj 2014 21:47


Jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja. Vilken megafantastisk vecka so far. Jag är så himla överfylld av kärlek. Sådär så det känns som att hjärtat ska brista när som helst. Vackra, fantastiska, fina människor. Inspiration. Pepp. Skratt. Och kärlek. Jättemycket kärlek. Sen att jag blev så arg att jag skrek rakt ut under min Power Walk idag är en helt annan sak.


Igår kan nog ha varit den bästa dagen på hela den här terminen, haha var på ett strålande humör! Jag kännde verkligen att jag var lycklig hela vägen i till hjärtat. Vi hade en sjukt kul håltimme, pratade med en full pojkvän på kvällen och gick på spontan bio med Sofia och såg The Other Woman. Jag säger bara att om ni ska se en film med era tjejkompisar se den! Sitt och skvallra ett tag innan så man kommer in i det där riktiga moodet och var berädd på att skratta hysterisk i 2 timmar. Tror jag och Såf hördes i hela saongen hahah standard. Idag var också bra. Vi har just nu ett sammarbete med en skola i Finland så vi har finska elever att ta hand om atm. Kul att en grupp killar marsherade fram till oss på dirr när de fick bestämma vilken svenskelevgrupp de ville jobba med. LOL. Efter skolan så gick jag även en PW med Fletcher, en hel jävla mil. Rekord på en Power Walk och efter det blev det ett långt varmt bad. Fler sådana här veckor TACK! Och såklart har jag inte så mycket plugg just nu. KÄRLEK.








 

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards