elinelvira

Alla inlägg den 12 maj 2014

Av Elin - 12 maj 2014 22:42



hahahaha. Känner mig typ så.


Jösses amalia. Så mycket att säga och tänka idag. Snacka om att jag levde på reservenergin från min kropp, hade därför tänkt lägga mig tidigt. Dagen var annars bra, hyffsad dag i skolan, pratat med Gabbe en del och tog hand om hud och hår efter duschen. Det behövdes kan jag säga. Det blev båda oljor och krämer och hårinpackning osv. Tycker sånt är så kul! Är så himla shopping sugen och vill ha massa nya fina sommarkläder även fast det inte finns nått jag egentligen behöver just nu. Mest skönhetsprodukter, så ska nog beställa hem lite sånt istället. ÅÅÅÅH alla dessa utgifter. Varför har jag inte skaffat mig ett jobb? Är väll för lat. Eller vill inte stressa ut mig totalt. Lite av båda kanske haha. Aja, har inge mer att säga förutom att jag fasar för vad denna vecka har att ge. Usch. Ge mig den 1 Juni tack.












Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards