elinelvira

Alla inlägg den 1 juni 2014

Av Elin - 1 juni 2014 23:29



Untitled She's my person...- Grey's Purity | via Tumblr


Så var det första juni! Är inte det helt galet? Det var ju december alldeles nyss! Men oj vad fantastiskt. Nu jävlar är det sommar på riktigt. Äntligen! Och sommarens första dag spenderades i solen och i sängen framför Grey's. 1 hel säsong på 3 dagar, check! Nu ska jag börja på säsong 6. Haha asså det är sjukt att jag har sett 6 säsonger Grey's Anatomy på  mindre än 3 veckor. Vem är jag? Varför ha ett liv liksom? haha. Ajaa Pretty Little Liars startar snart så vill hinna se så mycket Grey's innan jag fastnar framför PLL igen. Och så kommer Gabbe hem på onsdag och han vill nog inte se Grey's och PLL om vartannat... Äsch han lämnade mig i 8 månader, han får stå ut! haha. Har också lagat Pizza till mig och Calle idag till middag och så såg vi på Bee Movie. De andra är på konsert. Så det var lite FF, haha Callebebis tycker fortfarande att det är så häftigt. Gulle.




Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards