elinelvira

Alla inlägg den 10 juni 2014

Av Elin - 10 juni 2014 20:48


Den här sömnbergochdalbanan kommer att kosta mig mitt liv. Vaknade efter över 12 timmars sömn. Så himla värt. Ja, kära vänner, jag är faktiskt ledig. Ledig tills jag börjar plugga igen, för i Torsdags tog jag studenten! Aldrig kommer jag sitta själv på bussen en måndagmorgon påväg till spanskan, aldrig mer kommer vi sitta vid vårat bord i korridoren och prata om lite för privata saker lite för högt, aldrig mer kommer vi rynka på näsan åt att det blir äcklig fisk på onsdagarna. Aldrig mer gymnasiet. Vadå tagit studenten? Fattar inte, känns overkligt. Ja, jag är en såndär som saknar skolan. Haha. Men samtidigt är det såååå skönt att veta att jag klarade det! Fan. JAG KLARADE DET!!!! Tusen tack världens stördaste, bästa och galnaste klass för en helt fantastisk resa, och tack till våra underbara lärare som står ut med oss i vått och torrt.. Jag kommer sakna er! Ni är fantastiska. ♥Sen studenten har livet rullat på bra. Firat nationaldagen med att vara mer än bakis och dagen efter det fyllde mitt lilla gos till lillebror 11 år. Asså tiden, vart tar den vägen? Kommer ihåg första gången jag såg honom, mitt lilla lila knyte ♥ Gosat med min pojkvän, gått på två andra mottagningar, solat, badat och SOVIT. Hahah. Om tre dagar åker jag och Gabbe till Mallorca så då börjar sommarens äventyr på riktgt. Så egentligen borde jag packa men aja, det blir i sista sekund säkert. Puss

 

 




Jag var ett troll när jag var liten. 




Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards