elinelvira

Alla inlägg den 9 juli 2014

Av Elin - 9 juli 2014 15:58


Onsdag i juli och värmeböljan tycks vara här för att stanna. Själv sitter jag och vet knappt vart jag ska ta vägen. Svettas som en gris gör jag i alla fall. Vi har tvärdrag genom hela huset, och ändå är det 26 grader inomhus. Galet. Bara galet. Startade dagen tidigt, vid halv 8 närmare bestämt, hemma hos Gabbe. Han hade redan åkt till jobbet så jag åt frukost med hans mamma och fick skjuts hem. Hamnade i en konversation med en granne (de brukar vattna våra blommor när vi är på semester och så är de trevliga men jag har typ aldrig pratat med dem haha) Åt sedan frukost med familjen (igen) och så har dagen flytit på. Spelat lite sims, ätit lunch på terassen, solat lite, fixat med tackkorten från min student osv. Förhoppningsvis träffar jag Kajsosten ikväll, som äntligen är hemma från Florida!! Annars så vet jag exakt vad jag ska göra... se ikapp Pretty Little Liars. Ligger typ 4 avsnitt efter. Men så blir det lätt när man har "sommarlov" och inga rutiner som under resten av året. Fick även ett fnatt och ändrade headern och lite annat som nog inte ens syns. Får se om jag gillar denna lika mycket som den andra (hade seriöst den i typ 3 år??)


                     

                    

                    



Saknar att se på mina vänner.














Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards