elinelvira

Alla inlägg den 26 juli 2014

Av Elin - 26 juli 2014 12:45


Herreguuuud vilka fantastiska dagar jag har bakom mig! Har inte ens hunnit tänka på en dator. Alltifrån en roadtrip till museumhäng till grillad god mat till härliga lata dagar på en brygga. SOMMAR I LOVE YOU. Alltså är bloggen lite på halvfart just nu. Men till hösten när jag sitter i min lilla lägenhet i Schweiz helt själv på kvällarna så kommer det nog bli mer bloggande haha. Eller aa det får dela tiden med alla serier jag ska börja kolla på!! Yes, så vad händer idag då. Det kommer vara lite bravader här hos Gabbe med trevligt folk så borde egentligen hjälpa till att städa, men å andra sidan så var det inte jag som stökade ned från första början.... haha. Ska äntligen få testa min Bacardi Razz som jag köpte på flygplatsen i Mallorca. Har inte ens öppnat den och det var för över 1 månad vi kom hem. Det har varit för dåligt med sommarfester i år tycker jag, men det är för att alla man känner jobbar. Det är ju också viktigt i guess. Nu börjar gästerna redan trilla in woop. 



                




Säger kanske lite om temat höhöh




xx






Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards