elinelvira

Alla inlägg den 31 juli 2014

Av Elin - 31 juli 2014 16:53




Asså. Jag ska så se den. Fast kanske inte på bio, det känns nästan lite för pinsamt haha.



xx







Av Elin - 31 juli 2014 16:21


Oj vilket lugn som infinner sig denna Torsdag. Lugn och harmoni. Vaknade rätt sent så satte mig framför Tv och såg på Gränsbevakning Kanada. Asså älskar alla dessa gränsbevakningsprogram haha. Australien har också ett, bara massa dumma människor som försöker smuggla in saker och jobba olagligt osv osv. Tråkiga Sverige med öppna gränser.... Ajaa, sen dess har jag drukigt te, gått promenad med vovve, hafft två bålgetingar i mitt sovrum (ena blev mördad den andra flydde under prossecen) redigerat massa bilder. Har så mycket bilder att gå igenom, säkert 1300 bilder på min extärna hårddisk som inte är fixade. Åh herregud. Elin varför tar du så fruktansärt mycket bilder...? Sen ska jag nog ta en paus och se ikapp alla de Pretty Little Liars avsnitt jag missat innan jag ska steka pannkakor till middag. Måste tydligen öva enligt mamma inför i höst eftersom jag inte kan det ahah. Puss.







Älskar att starta dagen med en kopp te.




xx







Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards